mardi 11 novembre 2014

Odlazak

Naravno da sam sasvim razumela Davidove želje,i evo ovde dajem obećanje,sve što mi je zadao izvršiću.Jer Dale je najbolji drug,i želim da mu ispunim želju.Eh,samo da li ću biti toliko hrabra da ih na drugačiji način objavim ,ne znam.Ne smem to da obećam.

podne ,ručak,zemlja,suša,odlazak 

 - Da li znaš šta je rudnik?
- To je tamo gde rade patuljci!
- Aham, a šta je podne?
-To je kada se kazaljke zagrle i gledaju ka nebu i mole Bogu, procvrkuta kao iz topa maleni mišonja
- Dooobro, a šta je sreća?
- Sreća je kada ja ljubim taju! ...........

Koračasmo tako nogu pred nogu i čavrljali o pametnićima( to su " pojedene mrvice koje je Ivica ostvaljao") to stigosmo do igraonice gde nas je čekao
ručak iznenadjenja ..na svim stolovima su bili pokriveni obroci nekim šeširima u boji i trebalo je da recituješ brojalicu i ideš oko stola-pa se onda pokaže koji je tvoj šešir.
Na sredini stola je bila prelepa cvetnica u saksiji čija je zemlja vapila za vodom.

- Mili, šta je suša? zapitah nestrpljivog drugara koji je već hteo da uzme svoj šešir i zgrabi ono sakriveno, koje je mamilo mirisom najfinije pice sa šunkom i puno kačkavalja
- Kako ne znaš? čudio se moj junak
- To je kada si jaaako žedan i male ćelije u tebi ne mogu da plivaju , procvrkuta
- E, onda hajde da zalijemo ovaj cvetić pa da nam podari najlepši osmeh? Važi?
-------
Često se vraćam ovim i mnogim dragim čavrljanjima koja mi vrate raspoloženje i veru u mladost, u vrednost
jednostavnosti odgovora , koje samo mladi mudraci, neopterećeni, mogu da podare.
- A odlazak, šta bi to bilo?M?
- To je kada odeš da tražiš svoju zvezdu a iza tebe ostane sjajan trag!...